Eerste dag in Toronto

14 februari 2018 - Toronto, Canada

De eerste 24 uur in Canada zitten er op! Gisteren ben ik na een goede vlucht aangekomen op het vliegveld van Toronto. Vanaf hier was het een half uur met de trein naar Downtown Toronto. Mijn hotel ligt midden in het centrum, naast het Eaton Centre (groot winkelcentrum), en vlakbij allerlei restaurants en andere winkels. Ik kan dus eigenlijk overal te voet naar toe. Vandaag heb ik eerst ontbeten in een restaurant en daarna ben ik naar het winkelcentrum gegaan. Op het begin was het wel lastig om de weg te vinden, maar het gaat steeds makkelijker gelukkig. Wat me tot nu toe opvalt is dat Toronto een ontzettend multiculturele stad is, meer dan ik verwacht had! Ik gok dat ongeveer 20% van de mensen hier blank is. Ik heb nog geen andere Nederlanders gespot maar wel drie Belgische vrouwen ;). Verder zijn de mensen hier heel behulpzaam en vriendelijk. Ik heb gelukkig geen last gehad van een jetlag. Gisteren was het wel een lange dag, ik ging om 21:00 uur slapen (3:00 uur 's nachts Nederlandse tijd). 's Nachts werd ik wel wakker maar vandaag zit ik al goed in het ritme. Morgen ben ik van plan naar Downtown Toronto te gaan waar de CN tower ligt. Vrijdag ga ik naar het huis in Guelph waar ik tijdens mijn stageperiode woon. Tot nu toe heb ik het heel erg naar mijn zin!

Groetjes!

1. Pap en Mam:
    15 februari 2018
    He Anne fijn om te horen dat alles goed verlopen is en dat je het leuk hebt. We missen je, maar vinden het prachtig dat je dit doet en ga genieten van Canada!!
  2. Anita Hoofs:
    15 februari 2018
    Hoi, ook ik ben blij dat de reis goed verlopen is. Mooie foto's. Zo krijgen we een beeld in welke omgeving je nu bent. Groetjes Anita